Trött

HEJHEJ :)
Idag har det varit en riktigt seeg dag. Det började med att jag slog huvudet i bordet bakom sängen när klockan ringde kvart i 6.. -.- Så var jag tvungen att gå upp och sätta mig vid datorn för att göra klart so-läxan -.-
Sen kom jag för sent och bussen hade åkt.. sen så gjorde vi en asäcklig rulltårta i hemkunskapen. Eller, det skulle vara med Lemon Curd i, fast jag tog grädde istället, hähä ^^ Men sen mådde jag asilla, usch ;s
Sen rullade skoldagen på och när vi hade gympa blev den iställd för det var bara två tjejer som hade med sig kläder och vi har vikarie och sånt.. så vi gick till ett hotell haha xF sen på rasten chattade jag och några kompis med en kille som var sjuk och fan vad det var kul!!! :D hahahaha ;D
Jjaja, nu sitter jag här hemma och tråkar och är allmänt sur, måste förresten göra matteläxan -.-

♥♥Kommentera♥♥

Kommentera inlägget gör du här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig??

E-postadress: (syns inte för andra)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentaren skriver du här ♥:

Trackback
RSS 2.0