Sjuk :(

Hejj!
Idag är jag sjuk för jag har sjukt ont i huvudet och mår illa,
Har riktigt tråkigt!,
Förlåt att jag har skrivit på bloggen på länge men det är för att jag har varit så upptagen och sånt.
I helgen så red jag och Cas inte på Lucky för vet faktiskt inte varför men det blev så mörkt när vi skulle dit,
Men i stället åkte vi förbi och hälsade och borstade om lille lucky,
Men i helgen hade Rubiini och Ella och Adam kalas och det var världens godaste kaka där typ maräng tårta var det typ haha ^^,
Gud vad jag åt!.
Kalset var jättekul!.
Saknar Lucky jätte mycket ;) <3.
Och nu på fredag ska Ella ha kalas :).
Kraaam

♥♥Kommentera♥♥

Kommentera inlägget gör du här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig??

E-postadress: (syns inte för andra)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentaren skriver du här ♥:

Trackback
RSS 2.0