Roligt :D

Hej!
Idag så red jag på krs :) Det gick bra med Digidoo, bara att han var lite busig i början och jagade. Då ramlade en av :( Men sen gick det bättre och i galoppen fick jag ner honom jättefint i form! :)
En sak till, Jag och Elemina har gått upp i en 3:a !!!!!!!!!!!!! :D Askul! :D
Men.. ja, vi säger så :D

♥♥Kommentera♥♥
Postat av: casssssandra är bäst

Har aldrig sett dig gå ner i form med en häst !!!!!! Du vet väll inte hur man gör -.- men om du gör det mejla mig och säg hur man gör för jag vill veta ;)

2011-01-20 @ 20:03:59
Postat av: olivia

Nej du är avensjuk på oss för du kan inte Hanna ;)

2011-02-02 @ 16:11:30

Kommentera inlägget gör du här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig??

E-postadress: (syns inte för andra)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentaren skriver du här ♥:

Trackback
RSS 2.0