Mjuka köttbullar

Hej & hopps.
Förlåt att jag inte bloggat på ett tag, men har inte haft ork eller lust.
Nu sitter jag och äter köttbullar och överkokta pastahjul á la Hanna :) - som ni förstår lagade jag detta och det gick inte så vidare bra...

Men.. har inte så mycket mer att säga utan att jag är trött på folk som tror sig veta bättre om andra än dom vet om sig själva! Usch! Ta hand om er själva säger jag!
Men till något trevligare - Elemina har skickat filmen när jag tävlar på Louie, eftersom någon annan inte ville, är jätteglad nu! Äntligen! Fast tråkigt nog har jag inte någon lust att lägga upp det här eller på facebook - så det får ni vara utan! :)

Tjingeling sålänge :)


Suddigare än suddigast! Den är Print Screenad från filmen ;)




♥♥Kommentera♥♥

Kommentera inlägget gör du här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig??

E-postadress: (syns inte för andra)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentaren skriver du här ♥:

Trackback
RSS 2.0